Welcome, Guest

Author Topic: Celica's In Movies Superlist  (Read 10170 times)

Offline shonuff

  • Senior Master
  • ******
  • Posts: 5,014
    • View Profile
    • Black Sheep Auto
Celica's In Movies Superlist
« on: Aug 12, 2007, 07:34:37 pm »
i stumbled across this searchin on google


linky


note: supra's and everything else is listed too :thumbs:  

Offline celica fanatic

  • Grand Master
  • *******
  • Posts: 19,464
  • The Shoeless Amish
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #1 on: Aug 12, 2007, 07:38:51 pm »
haha, 2 celicas in 1 shot :lol:

Location: Martin, Ga

Cody Atkinson

Quote from: Vic_Ferrari2002
I blame Cody for getting it locked! Damn shoeless amish!
2000 Celica action package
1980 Celica Supra, 1jzgte vvti swapped

Offline celiSonic

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 254
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #2 on: Aug 13, 2007, 12:02:43 am »
matrix 2 had a 85 celica gt in the highway part with the two truck colliding. It was on e bay about two years ago!
85 GT-S notch back. port n polished head, more polished andgasket matched,83 down pipe&exhaust manifold,LC Engineering adj cam sprocket,High flow cat,auto to manual swap. supra afm with celica internals,probably around 140 hp & torque,
       
Soon to be 22ret. found one out of a 86-87 4 runner, The first and only 22ret i ever saw in the junk yard and i have been to my fare share of junk yard. I mean really if you own a celica then your going junk yard hopping.

Offline Dougs85GT

  • Senior Master
  • ******
  • Posts: 4,148
  • Currently celica-less R.I.P. Puff :(
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #3 on: Oct 03, 2007, 10:14:11 pm »
I want the white one from chips  :lick:  
« Last Edit: Oct 03, 2007, 10:14:36 pm by misery »

Offline EAST_LA_CELICA

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 218
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #4 on: Oct 04, 2007, 01:02:44 am »
theres on ein the new movie that came out a while back, superbad. when they go to the liquor its parked right outside

"None of us will ever accuse EAST LA CELICA of being a good speller, but I think he does better than tomy most of the time! It's just the yo homie stuff that I have problems with".---a2ndopinion

Offline Driftingwithapurpose

  • Senior Member
  • ****
  • Posts: 439
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #5 on: Oct 26, 2007, 04:00:38 am »
ha yeah! That little blue GT notchback one.. I was in the theatre freakin out. Screamin "oh my jesus theres a friggin Celica in the movie" and I cried a little cuz it wasnt the main character...

ha ha, I like the old guy in that pic up top
« Last Edit: Oct 26, 2007, 04:01:12 am by Driftingwithapurpose »
A meg and a half is way too big for a sig

Offline celica fanatic

  • Grand Master
  • *******
  • Posts: 19,464
  • The Shoeless Amish
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #6 on: Oct 26, 2007, 04:13:29 am »
Quote
ha yeah! That little blue GT notchback one.. I was in the theatre freakin out. Screamin "oh my jesus theres a friggin Celica in the movie" and I cried a little cuz it wasnt the main character...

ha ha, I like the old guy in that pic up top
thats like me, i hit my bro on the leg, i was like "dude! dude! dude! dude! celica!!" :lol:  
Location: Martin, Ga

Cody Atkinson

Quote from: Vic_Ferrari2002
I blame Cody for getting it locked! Damn shoeless amish!
2000 Celica action package
1980 Celica Supra, 1jzgte vvti swapped

Offline celica fanatic

  • Grand Master
  • *******
  • Posts: 19,464
  • The Shoeless Amish
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #7 on: Aug 22, 2008, 12:54:29 am »
Location: Martin, Ga

Cody Atkinson

Quote from: Vic_Ferrari2002
I blame Cody for getting it locked! Damn shoeless amish!
2000 Celica action package
1980 Celica Supra, 1jzgte vvti swapped

Offline mkII

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 247
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #8 on: Sep 01, 2008, 08:49:58 pm »
white 85 GT coupe in a few scenes of Independence Day, just noticed that today.
1984 GT-S Coupe - 61K (the rare GT-S')
1984 GT-S Convertible
1986 MKII Supra

If I wanted a hatchback, I'd get a supra.

Offline GTSGene

  • Junior Member
  • **
  • Posts: 94
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #9 on: Nov 28, 2008, 08:58:04 am »
Not sure if any of you caught the "24: Redemption" mini show the other day with Jack Bauer in Africa?  Anyway, at the end of the show they ran a teaser for the next full season of "24" and there is a cherry looking 82/83 GTS hatchback in brown/black two tone driving by in the background of one shot.  I wonder if it's one of the guys who works on set.  Anyway, just a heads up for you "24" fans, be on the look out when the new season starts in Jan. 09.

Offline Dougs85GT

  • Senior Master
  • ******
  • Posts: 4,148
  • Currently celica-less R.I.P. Puff :(
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #10 on: Jan 07, 2009, 06:07:32 pm »
Gotta find which episode but in the first season of "fraggle rock" (for those who remember it) there is a early coupe in one of the scenes where traveling matt is exploring "outer space" (the human world)
« Last Edit: Jan 07, 2009, 11:19:46 pm by misery »

Offline 85GTS

  • Bronze Member
  • Grand Master
  • *
  • Posts: 13,735
  • Wannabe Toyota collector- Oregon City, OR
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #11 on: Jan 07, 2009, 11:15:25 pm »
theres a red coupe in one episode of "big bang theory"
85 Celica GT-S LB "Blue"

78 Celica ST coupe "Sleepra"

00 Lexus GS 400

91 Lexus ES 250

88 Celica All-Trac

04 Sequoia (wifes)

The Second Amendment will always be under attack because it is the only veto held by the people.

Offline celica fanatic

  • Grand Master
  • *******
  • Posts: 19,464
  • The Shoeless Amish
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #12 on: Jan 08, 2009, 12:23:22 am »
Quote
Gotta find which episode but in the first season of "fraggle rock" (for those who remember it)
Dance your cares away (Clap clap) Worries for another day, let the music play (Clap clap) Down in fraggle rock! :thumbs:  
Location: Martin, Ga

Cody Atkinson

Quote from: Vic_Ferrari2002
I blame Cody for getting it locked! Damn shoeless amish!
2000 Celica action package
1980 Celica Supra, 1jzgte vvti swapped

Offline celica fanatic

  • Grand Master
  • *******
  • Posts: 19,464
  • The Shoeless Amish
    • View Profile
Celica's In Movies Superlist
« Reply #13 on: Jan 08, 2009, 12:26:17 am »
MkII supra in the new movie "Eagle eye"

http://www.imcdb.org/vehicle_205418-Toyota...Supra-1982.html

says '82, but the corner lights wrap around.
« Last Edit: Jan 08, 2009, 12:27:33 am by celica fanatic »
Location: Martin, Ga

Cody Atkinson

Quote from: Vic_Ferrari2002
I blame Cody for getting it locked! Damn shoeless amish!
2000 Celica action package
1980 Celica Supra, 1jzgte vvti swapped

Offline Tanya

  • Forum Master
  • *****
  • Posts: 1,380
    • View Profile
Informational Supra Blog
>>>2019 CELICA CALENDAR<<<
Celica & Supra Shirts, Stickers, Posters & More!

1985 Supra P-type 5 speed
6MGE
10 years strong 4-20-08
1984 Supra L-type Auto - Bone stock & broken :ugh:
acquired 6/17

 

cognitive